Bella wciąga...

niedziela, października 11, 2009

Krystyna Stuart wcale nie chce sławy i rozgłosu i dlatego ją lubimy.
We wszystkich magazynach Krystyna i Robert są pijani, zazwyczaj nie z własnej woli. Tabloidy bardzo często wklejają ich zdjęcia z pijackich imprez oraz tworzą przyciągające i często fałszywe nagłówki aby ich zjechać.
Pani Krysia lubi robić dziwne rzeczy i wcale się z tym nie kryje. Na przykład zadziwiła fanów swoim imagem w kreskówkach z serii "Zmierch" .


Ona o swoim imagu: "Wychodzę na zewnątrz w funkowej koszulce i brudnych włosach a ludzie mówią: 'Czy ją po***ało? Ona powinna zainwestować we fryzjera!' A ja odpowiadam: Mam was wszystkich w dupie. Czy wy tego nie rozumiecie? Nie jestem tamtą dziewczyną! Nigdy nie byłam tamą dziewczyną. To naprawdę nic nie znaczy, że byłam przystojna rok temu."

  Brudna Krysia:
Allure Image

Krystyna dla fanów:  "To że ludzie mnie rozpoznają,(od czasu kiedy jestem gwiazdą Zmierchu) jest spowodowane tym, że mam dużo fanek i jest wiele ludzi którzy kochają czytać książki. Ale ludzie nie rozpoznają ciebie tak długo jak długo mieszkasz w Los Angeles. Muszę robić show w każdej sekundzie mojego życia. Coś w rodzaju "Show Krystyny". I to jest takie nuudne!"

Krystyna o byciu Bellą: “Jestem zbyt Bellowata. Jestem cały czas w butach Belli i utożsamiam się z nią, co ociera się o rozdwojenie jaźni. Ale szczerze mówiąc Bella naprawde wciąga!"

Comments

No response to “Bella wciąga...”
Post a Comment | Komentarze do posta (Atom)

 
Sensacyjne, bzdurne, fanstastyczne, niesamowite.... Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger